my beloved kidz

my beloved kidz

Wednesday, February 2, 2011

Salam Perkenalan

Salam Perkenalan dari aku buat semua blogger2....aku msh baru di sini..x tahu apa yg patut aku share wat korang smua.....tapi aku belasah jer....ada aku kesah apa org nak kata...ini blog aku yg punyer...rs korang nak bc...korang bc lah....klu x nak aiman pun x kesah..hu3...Aku dilahirkan pd 28.05.1979 di Negeri yg paling bnyak negeri..iaitu Negeri Sembilan....he3......Aku bagga sbb aku dilahiran sbg anak felda...wpun kuarga aku bukan dr golongan kaya2....


Muhd Khairul Miqdad & Khairul Syadza Qistina

Aku pernah melayari bahtera rumahtangga pada usia aku 22 thn....kata org kwen muda untung...sbb nnti bile dah tua anak2 sama baya jer ngan aku......hiiikkkkzzz...kelakar kan...pd haal 6 thn aku x dikurniakan sbrg cahaya mata...tapi selepas itu baru aku dikurniakan dari berkat kesabaran aku...sekali bleh setahun sorang korang.......dapat sepasang plak tu.... tapi usia perkahwinan aku x panjang...hnyer bertahan selama 8 thn...tapi aku bahagia sbb permata hati ku still disisi aku.
Aku rs bahagia sbb dapat hak penjagaan terhadap putera dan puteri aku......now hidup aku lebih baik dari dahulu. Tapi kesian kan pd anak2 aku sbb membesar tanpa seorang ayah...tapi ank2 aku x kisah pn....sbb ada k tdak aku ttp ibu mereka..... 

So what ms nie aku rs aku msh ttup pintu hati aku utk mn2 lelaki.....sbb pd aku semua tu menyemak kan kepala ja....lagi pun belum tentu lelaki skrg bleh terima anak2 aku mcm anak dia sdr....aku xnak anak2 aku di dera......dah lah aku ssah nak dapat diaorg..... so pd lelaki di luar sana....lupa kan niat mu utk mengorat aku nie...ha3.....So okey lah u alllzzz......x tahu nak tulis apa lg.....cukup lah kot.....nnti2 aku update len yer......so...adiooosssss....



No comments:

Post a Comment