my beloved kidz

my beloved kidz

Wednesday, February 2, 2011

Permata Hatiku...

Inilah permata hati ku dunia dan akhirat...peniggalan bekas suami ku selama 8 thn melayari bahtera bersama.alhamdulillah...sbb hak penjagaan di tgn aku...merekalah pngubat luka,teman dan sahabat selamanyer...wpun msh kecil tapi faham dgn situasi aku. Mujur aku di anugerah kan dgn sepasang cahaya mata...so pas nie aku x perlu lah nak ssah2 nak pikir psl nak berumahtgga skali lagi...sbb hidup aku dah cukup lngkap wpun tanpa llaki dlm hidup aku.......mari aku kenalkan permata hatiku....yg boy nie nama nyer Muhammad Khairul Miqdad brusia 4thn dan princess kesayangan aku nie nama nyer Khairul Syadza Qistina br berusia 3thn.....abg, adik....ibu syg korang berdua sampai bile2....moga dah besar nnti abg dan adik akn mesra selanyer begini....jgn gaduh2 tau.....ibu doa kn ank2 ibu akn jd org yg berjaya wpun membesar tanpa abah.......ok sayang...

No comments:

Post a Comment