my beloved kidz

my beloved kidz

Friday, February 18, 2011

Miqdad birth 18.02.2011

Hari ini 18.02.2011 aku sekali lagi menyambuut besday anak kesayangan aku...kali nie birt anak lelaki aku Muhammad Khairul Miqdad. Dah 4thn usia anak aku kini.....sekajap jer rs nyer  sejak dia lahir 4thn yg lalu...terasa tua aku kini. Ibu doakan anak ibu akan jd anak yg berguna suatu hari nnti..anak yg bleh di banggakan dan harapan ibu utk menjaga adik mu bile ibu dah tiada lagi...kini abg lah segala nyer....kerana abg dan adik cuma ada ibu sebagai ibu dan abah kepada abg...berat tanggungjawabnyer utk abg suatu hari nnti....ibu akan sentiasa menyayangi abg.....sbb ibu cuma da seorang wira dalam hati ibu ketika ini....salam sayang dari ibu buat abg.....abg kna kuat mental lepas nie...jgn biar adik buli abg lagi....abg kna kuat dr adik...ok abg...cukup lah corean ibu utk abg....ketahui lah walau apapun berla ibbu ttp ibu abg......sayang abang.



No comments:

Post a Comment